Asociatia Renault Club Romania

Ajuta Asociatia Renault Club Romania donand 2% din impozitul pe venit conform legii 571/2003.
CIF: 27972078
IBAN: RO55 INGB 0000 9999 0233 9076

duminică, 22 aprilie 2012

DRL (Daytime running lights) v3 - pentru faza lunga

Din ambitia de a perfectiona modulul DRL am conceput si a treia versiune, in care am reusit sa integram un circuit imprimat de fabrica, aspect ce ne-a permis din nou reducerea dimensiunilor totale. Astfel placa de baza se poate acum fixa in suruburi intr-o cutie de dimensiunile Lxlxh = 80x60x40mm.
Un alt avantaj al utilizarii unei astfel de placi imprimate a fost posibilitatea mutarii celor 2 sigurante ce erau intercalate pe fire, direct in interiorul cutiei, folosind sloturi fixate pe placa de baza.

Astfel, folosind componente de calitate, pe o placa cu circuite imprimate ce asigura o fuctionare sigura si stabila, nu avem nicio retinere in a oferi fiecarui modul o garantie pe viata!
Pentru informatii suplimentare de natura tehnica sau comerciala, imi puteti scrie pe mail: forum.renault@gmail.com
Adaug, ca de fiecare data, imagini cu modele care deja beneficiaza de aceasta utila optiune:


7 comentarii:

  1. Am montat si eu pe masina un modul DRL . Este ceva asemanator cu ce ati montat pe masina . Nu inteleg un lucru . De ce l-ati montat pe faza lunga ? Chiar si cu o lumina mai slaba tot orbiti colegii din trafic . Eu l-am montat pe faza scurta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am montat pe faza lunga pt a proteja becurile (xenonul) de faza scurta. Becurile de faza lunga functioneaza in modul DRL la 35% din putere, adica la 20w, fata de cei 55w ai becului standard. La aceasta intensitate, faza lunga se comporta ca o faza scurta bine reglata. Si stiu ce spun, deoarece am facut numeroase teste cu diferite masini si faruri.
      Oricum, dupa aproape 200 de module comercializate, e o solutie perfect viabila pt conceptul "Lumini de zi".

      Ștergere
    2. Am inteles ce spuneti dar legislatia spune ca pe timp de zi pe drumurile nationale sa folosesti luminile de intalnire( faza scurta) si nu faza lunga .
      Oare procedand in acest fel nu riscam sa fim amendati ?

      Ștergere
  2. Discutia asta am avut-o si pe forum si credeam ca am lamurit-o. Iar exprimarea nu e chiar tocmai corecta, nu folosesc faza lunga (ca ar deranja, evident), folosesc faza lunga diminuat, astfel becurile se comporta ca niste becuri DRL oem, becuri ce se regasesc la ora actuala pe din ce in ce mai multe modele de masini.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello,
    is the module still available, for France ?
    Thanks.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru DRL cu leduri la full capacitate exista vreun montaj ?

    RăspundețiȘtergere