Asociatia Renault Club Romania

Ajuta Asociatia Renault Club Romania donand 2% din impozitul pe venit conform legii 571/2003.
CIF: 27972078
IBAN: RO55 INGB 0000 9999 0233 9076

miercuri, 18 aprilie 2012

Revizia generala clio 2 motorizare 1.4 16v (2)

Continuare de aici: http://theclioteam.blogspot.com/2012/04/revizia-generala-clio-2-motorizare-14.html

O imbunatatire ce se poate aduce in momentul cand veti fi nevoiti sa schimbati fulia alternatorului ar fi inlocuirea celei standard cu una utilizata pe motoarele diesel, o fulie cu ambreiaj (OAP - overrunning alternator pulley). Printre avantaje ar fi: vibratii si tensiuni mai mici in cureaua de accesorii, deci o protectie crescuta, scaderea consumului, un zgomot redus, o incarcare liniara in frana de motor, etc.
Acest reper nu a fost disponibil de la inceput pentru clio 2, insa odata cu aparitia modelului logan diesel, s-a creat cod reper si pentru renault.



In ceea ce priveste consumabilele, pe langa filtrele de aer si polen (tratate in postari mai vechi) avem filtru de ulei si filtru de benzina.


Cum bujiile se inlocuiesc din 30 in 30 de mii km, posibil sa trebuiasca inlocuite la revizia generala, asa ca recomand bujii de origine de la Eyquem (vezi imaginea), bujii recomandate pentru motoarele 16v.

La fel, daca nu s-a inlocuit pana acum bieleta anticuplu, recomand inlocuirea ei, dupa 40 - 50 mii km rulati tamponul de preluare a vibratiilor si socurilor franei de motor, din componenta bieletei e cu siguranta distrus.

Pentru lichidul de racire utilizati ceea ce recomanda producatorul, si anume un antigel RX, type D, diluat in procent, la fel, recomandat de producator.

Si de acum urmatoarea revizie generala peste 4 ani sau 60.000 km!

Un comentariu:

  1. Super postare, Hellcat! Ar fi foarte util daca ai putea face acelasi lucru si pentru diesel (stiu ca tu ai motorizarea despre care ai vorbit aici)... :)

    RăspundețiȘtergere