Spoilerul fata de clio bicorp a primit din fabrica, in decursul timpului, 2 tipuri de splittere. In functie de modelul de spoiler s-a montat fie splitterul dintr-o singura piesa (vezi poza 1), fie cel din 2 piese, cu o forma mai rotunjita (pe bara echiparilor "extreme" sau "dinamique sport" (vezi poza 2).
Problema acestor splittere ar fi ca in reteaua renault, de unde s-ar putea comanda, sunt destul de scumpe, pretul pentru fiecare finnd in jurul valorii de 300-350 de lei.
Pentru posesorii de symbol (ei nu beneficiaza de o asemenea optiune) dar nu numai, acum ar fi o solutie, dupa mine extrem de eleganta, gasita in curtea altei marci de autoturisme si anume skoda. Pe modelul de clasa mica Fabia exista un splitter care se integreaza bine si pe bara de clio, iar pretul este suficient de atractiv 50-60 de lei.
Montajul este usor, necesitand modificari minime si anume taierea a catorva cm de la capetele splitterului si a unor cleme (deoarece prinderea pe spoilerul de fabia se face prin clipsare). Pentru fixarea pe spoiler recomand nituirea sau suruburi autoforante, la o distanta de 6-7 cm intre ele.
Codul reperului este 5J0 807 061 9B9.
De ce sa montam un splitter? Pe langa aspectul estetic, chiar si la nivel teoretic, un splitter reduce cantitatea de aer ce trece pe sub masina, astfel se reduce consumul de carburant si creste stabilitatea pe sosea.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Salut, hellcat! Frumos tutorialul, citisem si eu pe forumul Renault Sport din UK despre "cadoul" din partea Skoda, insa nu am gasit (pana acum) codul piesei respective. Multumesc!
RăspundețiȘtergereStii cumva daca pe Symbol Phase IV va arata la fel de bine ca pe Phase III? Sau bara are alt format pe dedesubt?
Cred ca da, oricum splitterul e suficient de lung incat sa acopere intreaga lungime a barei de faza 4. Spliterul original de faza 2,3 nu e bun, e prea scurt. Ca design nu stiu ce sa zic, bara de faza 4 e un pic bombata in partea centrala, iar splitterul va veni cativa mm mai in spate.
RăspundețiȘtergere